■ 음악방 ■/■ POP ...

Still Loving You - Scorpions

구름에 달 가듯이 2012. 2. 20. 10:58

 

 

 

 

 


 Still Loving You - Scorpions
 
 
 LIVE 2004
 

 

  Time, it needs time

 To win back your love again
 I will be there, I will be there
 Love, only love
 Can bring back your love someday
 I will be there, I will be there
 
시간, 시간이 필요해
 너의 사랑을 다시 얻기 위해 내가 있을께

사랑, 사랑 뿐이야, 언젠가 사랑을 다시 해줄수 있겠어?
 
 Fight, babe, I'll fight
 To win back your love again
 I will be there, I will be there
 Love, only love
 Can break down the walls someday
 I will be there, I will be there
 
싸워, 베이비, 난 싸울께
 너의 사랑을 얻기 위해 내가 있을께

사랑, 사랑 뿐이야, 언젠가 벽을 허물어줄수 있겠어?
 내가 있을께, 내가 있을께
 
 If we'd go again
 All the way from the start I would try to change
 The things that killed our love
 만약 우리가 다시 한다면
 시작부터 모든 것들을 바꾸기 위해 노력할텐데
 우리의 사랑을 죽인 것들을
 
 Your pride has build a wall, so strong
 That I can't get through is there really no chance
 To start once again? I'm loving you
 너의 자존심은 벽을 세웠어, 너무 강해
 내가 어찌할 수 없어, 기회란 정말 없는 거야?
 다시 한번 시작하기 위해서? 난 너를 사랑해
 
 Try, baby try, to trust in my love again
 I will be there, I will be there

Love, your love
 Just shouldn't be thrown away I will be there

I will be there
 
한번만, 베이비 한번만
 내 사랑을 믿어줘 내가 있을께,
내가 있을께

사랑, 너의 사랑
 멀리 던지지만 말아줘, 내가 있을께
 
 Yes I've hurt your pride, and I know
 What you've been through
 You should give me a chance, this can't be the end
 
그래 나는 너의 자존심을 건들었어 잘 알아
 그럼에도 불구하고 넌 참았다는 거
 한번만 기회를 줘, 이렇게 끝낼 수 없어


 I'm still loving you .. I need your love
 I'm still loving you .. Still loving you, baby