■ 음악방 ■/■ POP ...

You needed me / Anne Murray

구름에 달 가듯이 2012. 3. 4. 05:05

 

 

 
 

 You Needed Me - Anne Murray

I cried a tear

내가 슬퍼할 때면

you wiped it dry
당신은 눈물을 닦아 주었어요

I was confused
내가 혼란스러워할 때면

You cleared my mind
당신은 내 마음을 맑게 해주었어요

I sold my soul
내 모든 것을 포기하려 했던 시절

You bought it back for me
당신은 예전의 내 열정을 불러 일으켰고

And held me up and gave me dignity
그걸 지지해 주었고 날 존중해 주었어요

Somehow you needed me
그렇게 당신은 나를 필요로 했어요

You gave me strength
당신은 내게 용기를 줬답니다

To stand alone again
다시금 홀로 설 수 있는

To face the world out on my own again
다시금 세상에 맞설 수 있는 힘을 줬어요

You put me high upon a pedestal
당신은 날 존중하고 높이 여겨 주었죠

So high that I could almost see eternity
드높은 그 곳에서 난 무한한 영원을 볼 수 있었어요

You needed me, you needed me
당신은 날 원했어요, 당신은 날 원했어요

And I cant believe its you I cant believe its true
그건 당신이 아니었죠? 그건 사실이 아니죠?

I needed you and you were there
난 당신이 필요했고 그래서 당신은 그 곳에 있어 줬잖아요

And Ill never leave
난 절대 떠나지 않을 거에요

What should I leave? - Id be a fool
진실로 날 염려해주는 사람이 있는데 바보같이 왜 떠나겠어요?

Cause Ive finally found someone who really cares
날 가장 사랑해주는 사람을 만났기 때문이죠

You held my hand when it was cold
추운 날이면 당신은 내 손을 잡아 주었고

When I was lost you took me home
내가 방황할 때면 나를 인도해 주었죠

You gave me hope when I was at the end
내가 마지막이라고 여겼을 때 나에게 희망을 주었어요

And turned my lies back into truth again
내 거짓말들을 다시 진실로 바꾸어 주었어요

You even called me 'Friend'
당신은 심지어 날 '친구'라 불러 주었어요

You gave me strength
당신은 내게 용기를 줬답니다

To stand alone again
다시금 홀로 설 수 있는

To face the world out on my own again
다시금 세상에 맞설 수 있는 힘을 줬어요

You put me high upon a pedestal
당신은 날 하늘 향해 높이 올려 주었어요

So high that I could almost see eternity
난 드높은 그 곳에서 무한한 미래를 볼 수 있었답니다

You needed me, you needed me
나를 필요로 했던 당신, 나를 필요로 했던 당신

You needed me, you needed me
나를 필요로 했던 당신, 나를 필요로 했던 당신

 

Anne Murray - You needed me